Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

TELEFERIC GRAND HOTEL


Descriere

Situat langa partia de schi are in dotare 127 camere si apartamente, 260 locuri de cazare, 172 locuri de parcare, 2 restaurante de 260 de locuri, 2 café baruri, 1 salon Cigar, club de noapte Arena, 4 sali de conferinta, SPA, salon infrumusetare, piscine, saune
Teleferic Grand Hotel oferă cazare, WiFi gratuit, o terasă și o terasă la soare, are un centru spa și o școală de schi, precum și un bar unde oaspeții pot savura băuturi. Cea mai apropiată pârtie de schi se află la 50 m. Toate camerele sunt dotate cu TV cu ecran plat. Unele includ o zonă de relaxare unde oaspeții se pot destinde după o zi plină. Camerele au baie privată. Facilitățile suplimentare includ halate de baie şi papuci.
Descriere camere:
4 CAMERE SINGLE - 19 mp. echipate cu TV, birou, minibar, conexiune wireless gratuită la internet, control individual al temperaturii în cameră, telefon şi seif. Camera de baie este dotată cu cadă sau cabină de duș, uscător de păr, oglindă pentru cosmetică, halat de baie şi papuci 47 CAMERE DUBLE STANDRAD - 23 mp, dotate cu birou de lucru, TV, minibar, conexiune internet wireless gratuită, control individual al temperaturii, baie cu cadă sau cabină de duş, uscător de păr, oglindă pentru cosmetică, halat de baie şi papuci. Se poate opta pentru pat matrimonial sau paturi separate.Majoritatea camerelor au balcon cu spaţiu pentru relaxare, scaune şi măsuţă 10 CAMERE DUBLE SUPERIOARE - 31 mp, Se poate opta pentru pat matrimonial sau paturi separate, camera beneficiind de urmatoarele dotări: birou, TV, telefon, seif, minibar, conexiune wireless la internet gratuită şi control individual al temperaturii în cameră.Camera de baie are cadă sau cabină de duş, uscător de păr, oglindă pentru cosmetică, halat de baie, papuci şi o atmosferă de relaxare minunată.Balconul spaţioasei camere oferă o imagine montană de vis. 55 APARTAMENTE JUNIOR - 38 mp, oferă o zonă de relaxare cu canapea extensibilă de 140 cm, birou de lucru, minibar, TV si conexiune la internet wireless gratuită. Paturile din dotarea camerelor, matrimonial sau twin, dispun de saltele speciale ce conferă odihna perfectă. Un al doilea televizor poate fi furnizat la cerere, în zona de relaxare. Există două camere de baie, una dotată cu cadă, cabină de duș și lavoar, cea de-a doua cu vas de toaletă cu funcţie dublă (funcţie de bideu) și lavoar. Încălzirea în pardoseală, uscătorul de păr, oglinda pentru cosmetică, halatul și papucii sunt doar câteva dintre elementele care definesc rafinamentul acestor camere. 6 APARTAMENTE JUNIOR PREMIUN - 42 mp, oferă o zonă de relaxare cu canapea extensibilă de 140 cm, birou de lucru, minibar, TV si conexiune wireless gratuită la internet. Paturile din dotarea camerelor, de tip matrimonial, dispun de saltele speciale ce conferă odihna perfectă. Un al doilea televizor poate fi furnizat la cerere, în zona de relaxare. Există două camere de baie, una dotată cu cadă, cabină de duș și lavoar, cea de-a doua cu vas de toaletă cu funcţie dublă (funcţie de bideu) și lavoar. Încălzirea în pardoseală, uscătorul de păr, oglinda pentru cosmetică, halatul și papucii sunt doar câteva dintre elementele care definesc rafinamentul acestor camere. 3 APARTAMENTE DELUXE - 60 mp, apartamentele Deluxe dispun de un dormitor separat. Picturile originale suprind plăcut şi întregesc atmosfera de eleganţă a unui hotel de munte, fără vârstă, care se adresează spiritului. Confortul este subliniat prin camera spaţioasă de baie, alături de toaleta de serviciu. Toate facilităţile sunt oferite la nivel superior: TV, minibar, conexiune wireless la internet gratuită, control individual al temperaturii, împreună cu un serviciu impecabil pentru orice nevoi sau cerinţe.
Descriere facilitati:
Centru Spa, unde îmbinăm armonia corpului, minţii şi sufletului. Echipa de terapeuţi vă invită la delectare şi răsfăţ, într-un cadru elegant şi primitor. Masajele speciale, sauna uscată, sauna umedă (hammam-ul), sauna infraroşu, sala de relaxare, conferă o perspectivă deosebită asupra pădurii de brazi. Piscina interioară şi jacuzzi-ul exterior încălzit, sala de fitness şi Spa Bar-ul, sunt elemente ce întregesc conceptul Teleferic Grand Hotel. Teleferic Grand Hotel vă pune la dispoziţie 4 săli de conferinţă, special amenajate și echipate pentru organizarea cu succes a oricărui tip de eveniment: conferinţe, congrese, programe de team building, prezentări, workshopuri, recepţii, dineuri. O sală pentru petreceri, Brașovia Ballroom cu o capacitate de 215 locuri (în aranjament teatru) si trei săli de evenimente, Poiana 22 locuri, Cetăţuia 33 locuri, Postăvaru 32 locuri, ce beneficiază de lumină naturală, echipamente moderne audio video, izolaţie fonică, internet de mare viteză, au fost proiectate pentru a întregi gama variată de facilităţi pe care hotelul vi le pune la dispoziţie Home cinema cu inalta performanţă oferită de echipamentul existent în sala de cinema a hotelului, scaunele confortabile, rezoluţia înaltă a ecranului, sistemul audio de ultimă generaţie şi amenajările din interior, pot fi motivele pentru care veţi dori să urmăriţi un film bun, un meci de fotbal, o cursă de Formula 1 sau Moto GP, un concert de calitate sau să vă delectaţi cu jocul preferat utilizând consola X Box ataşată sistemului. Restaurant 4 Anotimpuri, cu o capacitate de 180 locuri este locul ideal pentru a vă începe ziua iar in zilele însorite puteţi opta pentru terasă, cu o privelişte superbă, în timp ce echipa noastră de bucătari pregateşte preparatele delicioase chiar în mijlocul restaurantului.
Locatie:
Hotelul Teleferic din Poiana Braşov reprezintă întruchiparea unei legende a turismului românesc. Istoria sa de poveste, începe după 1970, printr-o construcţie în stilul clasicelor hoteluri de munte europene, beneficiind de cea mai bună aşezare în staţiunea de munte vedetă a României, Poiana Braşov. Poziţionat la baza pârtiei principale, lângă telecabină, hotelul a fost denumit ”Teleferic ’’. S-a dezvoltat rapid beneficiind de priveliştea minunată, uşurinţa accesului la pârtii iarna, sau la trasee montane vara, cât şi de confortul oferit de un ansamblu hotelier modern şi primitor. "Telefericul" a fost până în anul 1992 hotelul preferat al turiştilor români sau străini, iubitori ai muntelui şi ai confortului aristocratic, amplasat la baza unei pârtii de ski. Apoi a fost închis timp de 20 de ani, până în anul 2012. Datorită nostalgiei şi pasiunii unui om entuziast, dornic să retrăiască gloria "Telefericului", hotelul a reînviat. S-a dorit reluarea activitaţii turistice a hotelului Teleferic ca destinaţie de vacanţă la poalele muntelui Postăvaru, într-un univers hotelier de lux ce poate oferi experienţe de neuitat. Astfel vechea clădire a fost readusă la viaţă, în urma unor transformări radicale şi adaptări pentru secolul 21. S-a născut Teleferic Grand Hotel dornic să încânte din nou turiştii.
Politici:
Măsuri de prevenire (Covid-19) CURĂŢENIA ŞI SIGURANŢA AU FOST DINTOTDEAUNA PRIORITATEA NOASTRĂ NR.1 În ultimii 5 ani Teleferic Grand Hotel a respectat cele mai înalte standarde de curățenie și protocoale de securitate. Spațiile noastre au fost întotdeauna curățate și igienizate meticulos în fiecare oră din fiecare zi. Însă acum, mai mult decât oricând, practicile noastre existente în industria si situația actuală sunt îmbunătățite pentru a include mai multe măsuri de curățenie și igienizare preventivă, garantând oaspeților noștri liniștea sufletească pentru a se bucura de vacanța lor cu cea mai mare încredere. SUNTEM PRUDENȚI CU MĂSURILE DE PREVENIRE Prevenirea este cheia pentru protejarea sănătății angajaților și oaspeților noștri. Cu mult timp în urmă, am dezvoltat o abordare sofisticată pentru prevenirea răspândirii bolilor în hotelul nostru, sub îndrumarea profesioniștilor Direcției de Sănătate Publică Brașov. Vă asigurăm că respectăm standardele de calitate ISO 22000 și ISO 9001, ambele certificate de TUV Austria. Avem personal dedicat pentru inspecția calității curățeniei pentru a ne asigura că fiecare procedură este respectată pentru a proteja fiecare oaspete și membru al echipei. Acest lucru se extinde chiar și la departamentul nostru de aprovizionare cu materii prime și consumabile. Am efectuat o evaluare aprofundată a cercetării tuturor punctelor de contact cu oaspeții din hotelul nostru, ceea ce ne-a permis să ne concentrăm asupra practicilor de igienă integrate avansate în cincisprezece dintre acestea. 1. Sosirea la hotel Ca parte a experienței de lux, oaspeții Teleferic Grand Hotel vor fi primiți cu aceeași ospitalitate cu care v-am obișnuit. VERIFICAREA TEMPERATURII PREVENTIV LA SOSIRE Temperatura oaspeților va fi verificată la sosirea în hotel ca măsură de precauție. Temperaturile care depășesc 99.5F/37.3˚ C vor fi considerate neconforme în concordanță cu legislația actuală în vigoare. Se pot efectua controale suplimentare de măsurare a temperaturii la cererea oaspeților sau pe toată durata șederii la cererea personalului hotelului sau autorităților, daca există suspiciuni de îmbolnăvire. La check-in, oaspeților li se va oferi dezinfectant de mâini, precum şi mască (în cazul în care oaspetele nu are la momentul check-in-ului, pentru a-i fi de ajutor până își achiziționează). Recepția și zona de intrare în hotel vor fi curățate și igienizate la fiecare 240 de minute pe parcursul zilei. Toți membrii echipei vor purta mască în timpul serviciului și vor fi instalate stații de igienizare suplimentare pentru oaspeți și membrii echipei. În plus față de purtarea măștilor, personalul care manipulează bagajele trebuie să poarte mănuși și să se spele regulat pe mâini. Camera de bagaje este dezinfectată la fiecare 240 de minute, zilnic. Oaspeții trebuie să păstreze o distanță de siguranța de minim 1.5m. Cardurile de acces în cameră sunt dezinfectate în fața oaspeților noștri folosind un aparat cu raze UV. Fluxul de circulație al oaspeților este realizat cu ajutorul signalisticii. În zona recepției au fost montate panouri de separare care reduc riscul de contaminare. Practicile de distanțare socială şi purtarea măştii vor fi respectate și monitorizate în toate spațiile publice ale hotelului (spații publice sunt socotite toate celelalte spații, altele decât cele de cazare – camere). 2. Puncte de alimentație publică (Restaurante, Baruri, Bucătărie, Roomservice) RESTAURANTELE Toți membrii echipei vor purta măști și mănuși de protecție. Toate utilajele utilizate frecvent, cărucioare, mașini de cafea, etc. vor fi curățate și igienizate frecvent în conformitate cu protocoalele de dublă verificare. La intrarea în restaurant vă vom pune la dispoziție instalații de igienizare a mâinilor. Meniurile vor fi curățate și igienizate după fiecare utilizare. Toate mesele, scaunele și stațiile de servire vor fi curățate cu soluție dezinfectantă după fiecare utilizare. Practicile de distanțare socială vor fi respectate și monitorizate în toate locurile de luat masa. Articolele din sticlă sunt dezinfectate în mașină de spălat vase profesională. Toate sticlele de condimente, ulei, oțet, sare și piper vor fi curățate și igienizate după fiecare utilizare individuală. Bufetele nu vor mai fi servite în regim de autoservire, ci vor fi deservite de un membru al personalului, corespunzător echipat. BARURILE Toți membrii echipei vor purta mănuși și măști de protecție pentru față. Vor fi igienizate toate sticlele, echipamentele din bar, dozatoarele de bere. Ușile vor rămâne deschise pentru a permite un debit maxim de aer. Toate scaunele din bar sunt așezate la o distanță de siguranță conform sugestiilor autorităților. Scaunele de bar și blaturile vor fi igienizate la fiecare jumătate de oră, sau după fiecare utilizare. Toate paharele din bar vor fi spălate numai în mașini de spălat vase profesionale. Pahare de unică folosință sunt disponibile la toate barurile. Pardoselile vor fi dezinfectate pe tot parcursul zilei. Barmanii se vor spăla pe mâini și dezinfecta după ridicarea paharelor, notelor de plată etc. BUCĂTĂRIA Toți membrii echipei vor purta măști pentru față și mănuși. Toate suprafețele de preparare și depozitare ale alimentelor vor fi igienizate la fiecare oră în mod regulat pe tot parcursul zilei și se notează în registre de control. Toate obiectele de linie: căni, tacâmuri, șervețele și tăvi vor fi îndepărtate atunci când nu sunt utilizate. Mașinile de spălat vase vor funcționa la o temperatură de 80˚C sau mai mult și includ o etapă obligatorie de pre-clătire și dezinfectare. Toate stațiile de acțiune de pe liniile de tip bufet – omelet station vor avea protecție pentru tuse sau strănut. Toate ustensilele pentru bufet vor fi dezinfectate permanent. ROOMSERVICE Toate echipamentele vor fi igienizate înainte de pregătirea şi setarea pentru serviciul la cameră. Ospătarii, peste noapte, vor purta mănuși și măști pentru a colecta meniurile pentru mic dejun de pe mânerul ușii. Acestea se vor nota pe un bon de comandă electronic iar originalele se vor arunca. Angajații vor fi repartizați la stații individuale și își vor igieniza stațiile și toate echipamentele cel puțin o dată pe oră și la fiecare schimb de tură. Toate ușile, mânerele și suprafețele de contact vor fi igienizate cel puțin o dată pe oră. Ospătarii vor purta mănuși de unică folosință pentru a colecta tăvile, aruncând mănușile imediat după ce tava și tot conținutul acesteia a fost livrată în zona de spălare a vaselor. Tăvile pentru mâncare vor fi amplasate în fața ușii de la intrarea în cameră – pe hol pentru livrare și notificate de către oaspeți la extensia 03 pentru ridicare din același loc. 3. Menaj și spălătorie Serviciul de spălătorie pentru bunurile oaspeților nu va funcționa în această perioadă. 4. Întreținere mentenanță Toți membrii echipei vor purta mănuși și măști pentru față. După fiecare intervenție suprafețele vor fi dezinfectate. 5. Camere de oaspeți Teleferic Grand Hotel a introdus măsuri și mai elaborate de menaj, pentru a asigura un mediu igienizat, de calitate, după cele mai stricte protocoale. În fiecare cameră oaspeții vor găsi recipiente cu dezinfectant. Toate lenjeriile de pat vor fi curățate şi dezinfectate de o firmă specializată şi schimbate la 2 zile. Toate saltelele vor avea protecție de saltea care va fi schimbată după fiecare plecare. După curățarea completă a fiecărei camere, ușa va fi blocată pentru a certifica faptul că nimeni altcineva nu a accesat spațiul de cazare până la sosirea oaspeților. Bagajistul, ospătarul sau persoana de la mentenanță va dezinfecta atât interiorul cât și exteriorul mânerului ușii cu dezinfectant la ieșirea din cameră. Se vor introduce în uz dezinfectanți suplimentari utilizați și în domeniul medical, ca produse standard de curățenie. Se utilizează echipamente de iluminat cu LED-uri UV pentru a inspecta curățenia. Se efectuează igienizarea aparatelor de aer condiționat în spațiile de cazare la fiecare sosire și plecare. Curățarea cu abur și igienizarea covoarelor se efectuează săptămânal. Obiectele din camere (căni de cafea, linguri, fierbătoare, etc.) sunt spălate și igienizate zilnic. Echipa de menaj va fi echipată cu mănuși de unică folosință din PPE, mască de protecție, șorțuri de protecție de unică folosință. Cameristele vor respecta toate procedurile interne de curățare. Se igienizează toate echipamentele (mopuri, găleți de mop, coșuri de praf, cărucior, etc.) cu agenții de curățare și de igienizare recomandați. Se amplasează geluri și săpunuri anti-bacteriene în fiecare cameră de oaspeți. Se respectă un sistem de curățare cu dublu verificare. PUNCTE CHEIE DE CURĂŢARE ÎN SPAŢIILE DE CAZARE Respectăm un sistem de curățare dublu verificat: A. MINIBAR SI KETTLE CAFEA – Curățate și dezinfectate zilnic; B. TOATE ACCESORIILE DE ÎNCHIDERE ŞI DESCHIDERE – Curățate și dezinfectate zilnic; C. MOBILIER – Curățat și dezinfectat zilnic cu un produs de curățare și dezinfectant autorizat; D. TELEVIZORUL SI TELECOMANDA – Curățate și dezinfectate zilnic; E. LUMINĂ LED UV – Folosit pentru validarea curățeniei; F. PARCHET ŞI COVOARE – Curățate, aspirate și igienizate zilnic; G. LENJERIA ŞI SALTEAUA – Toată lenjeria de pat este spălată la temperaturi ridicate si dezinfectată de către o firmă specializată. Utilizăm peste saltele o protecție pentru saltea. PUNCTE CHEIE DE CURĂŢARE ÎN BĂI Respectăm un sistem de curățare dublu verificat: A. SUPORTUL PENTRU ŞAMPON ŞI GEL – dezinfectate zilnic; B. GRESIA ŞI FAIANŢA – Aspirat, mopuit, igienizat zilnic; C. BATERIILE DE DUŞ ŞI CHIUVETA – se curăță și dezinfectează zilnic cu dezinfectant Ecolab autorizat – pereții de duș, robineţii, cada, cădiţa de duș; D. LUMINĂ LED UV – Folosit pentru validarea curățeniei; E. VAS WC ŞI BIDEU – curățate și dezinfectate zilnic cu dezinfectant cu utilizare spitalicească; F. SISTEM DE AER CONDIŢIONAT – Sanitarizat pentru fiecare sosire în cameră; G. ALTE SUPRAFEŢE – Curățate și dezinfectate zilnic cu dezinfectant recomandat si autorizat. 6. Ascensoare (lifturi) Se vor folosi ascensoarele de către maxim 2 persoane, dacă nu sunt membri ai aceleiași familii. Personalul hotelului va folosi scările. Doar în caz de urgență angajații hotelului vor putea folosi lifturile. 7. Piscina și Jacuzzi ZONA DE PISCINĂ ŞI JACUZII Testele de calitate a apei care urmează să fie efectuate pentru toate bazinele, se vor face în conformitate cu un sistem de dublu verificare, de 3 ori pe parcursul zilei. Se vor nota parametrii într-un registru special. Șezlongurile de la piscină şi zona exterioară vor fi igienizate în fiecare dimineață, înainte de utilizare și, din nou, după fiecare utilizare și vor fi separate în conformitate cu ghidurile de distanțare fizică recomandate de autorități. Filtrele instalațiilor de la piscină vor fi curățate zilnic. Adăugarea de soluție de Clor şi Ph se face computerizat fiind notate în registre in conformitate cu legislația actuală în vigoare. Echipamentele pentru activități în piscină vor fi dezinfectate zilnic. 8. Spa SPA ȘI FITNESS Temperatura oaspeților va fi verificată înainte de fiecare tratament, ca măsură de precauție. Spălarea și clătirea ustensilelor se va face într-o mașină de spălat şi dezinfectat profesională. Toți membrii echipei SPA vor purta măști și mănuși atunci când efectuează tratamentele. Pe parcursul zilei, se va efectua curățarea și igienizarea corespunzătoare a sălilor de tratament, a băilor și a zonelor de așteptare din recepția SPA. Terapeuții își vor spăla frecvent mâinile cu apă și săpun și vor igieniza integral sălile de terapie între programări. Lenjeriile din zona SPA vor fi depozitate și transportate în saci/containere sigilate pentru a permite manipularea şi a diminua contactul direct. Mesele de masaj, tetierele și alte aparate de wellness vor fi igienizate după fiecare utilizare. Stațiile de dezinfectare pentru mâini vor fi disponibile la intrarea în zona SPA şi în cabinetele de masaj. Toate echipamentele, suprafețele și mobilierul trebuie curățate și igienizate după fiecare utilizare și la fiecare trei ore. O distanță de minim 1.5m va fi menținută în orice moment și va fi ghidată de indicatoare. Toate mânerele ușilor și suprafețele atinse frecvent sunt curățate și igienizate la fiecare trei ore. Unitățile și filtrele de aer condiționat vor fi curățate și igienizate zilnic. Piscina, jacuzzi-ul şi sala de fitness, vor fi disponibile numai la recomandarea autorităților. 9. Membrii echipei SIGURANȚĂ PENTRU TOŢI MEMBRII PERSONALULUI Stabilim un nivel de referință și mai ridicat pentru o sănătate bună, cu noi cerințe pentru toți membrii personalului. Sunt instruiți unde se află cele mai apropiate stații de dezinfectare a mâinilor. Vor purta echipament de protecție și mănuși în orice moment, în funcție de cerințele postului. Nu-și poartă uniformele în timpul călătoriei la și de la serviciu. Având temperatura controlată înainte de a intra în tură, monitorizăm permanent starea de sănătate a acestora. Pentru a ne asigura că toți membrii echipei rămân sănătoși atât la locul de muncă cât și în afara acestora, li se va asigura o pregătire specializată continuă privind practicile de prevenire și igienizare la domiciliu. Tot personalul a fost instruit să respecte recomandările de prevenire și au participat la cursuri de instruire. 10. Toalete publice Toaletele publice sunt dezinfectate la fiecare oră. 11. Furnizori și primire marfă Chiar și furnizorii și partenerii noștri vor fi asociați la noul protocol de curățenie prin: Restrângerea ferestrelor de livrare și limitarea contactului fizic; Sanitarizarea tuturor punctelor de atingere, inclusiv a echipamentelor, spațiilor de depozitare și zonelor de acces; Se va efectua îndepărtarea tuturor ambalajelor exterioare la livrare pentru a elimina orice contaminare. 12. Toate zonele publice (holuri , lift, scări etc.) Toate zonele publice vor fi dezinfectate la un interval de 240 minute. 13. Back of the house (magazii, birouri, zonă acces personal etc.) Toate aceste zone vor fi dezinfectate zilnic. 14. Locurile de joacă pentru copii – intern si extern Vor fi dezinfectate zilnic. 15. Game room Aparatele vor fi dezinfectate zilnic sau după fiecare utilizare. UN SISTEM DE DUBLĂ VERIFICARE PENTRU CURĂȚARE ȘI SANITIZARE În timp ce am fost întotdeauna atenți la detalii, acum fiecare zonă a hotelului nostru va fi curățată complet și igienizată constant, cu cel puțin două inspecții zilnice. Toate toaletele publice vor fi curățate, igienizate și inspectate la fiecare oră. La intrarea în restaurante sau baruri vă vom pune la dispoziție soluții pentru dezinfectarea mâinilor înainte de a intra. Bucătăria, barurile și sala de mese pentru restaurante sunt curățate și igienizate continuu. Piscina și jacuzzi-ul sunt testate și tratate și vor respecta protocoalele de dublă verificare. Stații de igienizare manuală suplimentare vor fi furnizate pentru oaspeți și membrii echipei în toate spaţiile publice. PRACTICI DE DISTANȚARE FIZICĂ Ambele restaurante au terase în aer liber unde vă puteți bucura de briză și aer proaspăt din masivul Postăvaru. Introducem noi modalități de a-i încuraja pe oaspeții noștri să mențină o distanțare socială sigură, oferind în continuare o experiență relaxantă în hotel. Acestea includ: Oră extinsă de check-in; Setări de masă la distanță sigură în restaurantele şi barurile noastre; Montarea de signalistică pentru a păstra distanţa de siguranță; Doar accesul a maxim 2 persoane va fi permis în fiecare lift, membrii personalului urmând a utiliza trasee alternative pe scări. OBLIGAȚII ALE OASPEŢILOR TELEFERIC GRAND HOTEL ÎN CONTEXTUL COVID-19 1. Au obligația să respecte permanent, întocmai și pe deplin regulile de igienă personală și măsurile de protecție, indiferent de momentul din zi, oriunde în incinta Teleferic Grand Hotel. 2. Să ia notă și să accepte regulile precizate încă de la confirmarea rezervării, privind o serie de proceduri impuse tuturor oaspeților în incinta Teleferic Grand Hotel, privind atât interacțiunea cu angajații și ceilalți oaspeți, cât și deplasările și activitățile personale în spațiile publice. 3. Să accepte că încă de la sosirea în Teleferic Grand Hotel să se supună regulilor instituite privind accesul, verificarea temperaturii (care nu trebuie să depășească 99.5F/37.3˚C) și completarea corectă a unei declarații pe proprie răspundere privind starea de sănătate și trasabilitate. 4. Orice suspiciune privind starea de sănătate a oaspetelui (simptome specifice COVID-19) va fi comunicată imediat conducerii Teleferic Grand Hotel sau personalului de la recepție şi va respecta întocmai recomandările personalului hotelului. 5. Să accepte ca în incintă să poarte mască în toate spațiile publice (spații publice sunt socotite toate celelalte spații, altele decât cele de cazare) și să folosească dezinfectantul pentru mâini. 6. Să accepte că anumite servicii dedicate tuturor oaspeților ar putea fi asigurate la intervale orare diferite, pentru a putea astfel asigura distanțarea fizică necesară în toate spațiile publice. 7. Să accepte că noile proceduri de lucru impun reducerea semnificativă a interacțiunii cu angajații, aceasta nefiind o lipsă de interes sau ospitalitate. Să accepte ca toți angajații Teleferic Grand Hotel poartă mască, inclusiv pentru tratamentele SPA. 8. Să respecte distanța de siguranță în raport cu angajații și ceilalți oaspeți (minimum 1,5m). 9. Oaspeții vor încerca, pe cât posibil, să-și restrângă deplasările în incinta Teleferic Grand Hotel numai pentru accesul la serviciile necesare sau achiziționate. 10. Se recomandă în primă instanță folosirea scărilor iar dacă se va utiliza liftul, de preferință de maxim două persoane care nu se cunosc, cu excepția membrilor aceleiași familii. 11. Să se spele regulat pe mâini cu apă și săpun minim 20 de secunde și să folosească produse dezinfectante. 12. Se recomandă ca oaspeții să aibă asupra lor un produs de dezinfecție pentru uz propriu și să-l utilizeze frecvent, precum și măști de protecție (acestea nu sunt puse la dispoziție de către hotel). 13. Să nu își atingă ochii, nasul și gura cu mâinile nedezinfectate. Să nu strănute sau să tușească neprotejat. 14. Pentru orice plată se recomandă utilizarea cardului de credit. 15. Dacă în termen de 14 zile de la check-out sau folosirea serviciilor turistice oaspeții dezvoltă simptome specifice COVID-19 sau sunt testați pozitiv, aceștia au obligația să anunțe imediat conducerea Teleferic Grand Hotel prin e-mail la adresa: mihaela.achim@telefericgrandhotel.ro sau organizatorii/prestatorii serviciilor turistice.
Servicii masa:
Restaurant 4 Anotimpuri, cu o capacitate de 180 locuri este locul ideal pentru a vă începe ziua. De îndată ce paşiţi pragul restaurantului, pentru un mic dejun savuros, veţi fi întâmpinat de arome de pâine prospătă şi cafea delicioasă. Proaspete şi atent selecţionate, preparatele noastre din bufetul de mic dejun, vă oferă energie indiferent dacă vă pregătiţi pentru o zi la ski, o plimbare relaxantă sau o întâlnire de afaceri. Meniul "a la carte" vă oferă o selecţie de mâncăruri româneşti, austriece şi internaţionale pentru prânz sau cină, servite în cadrul tipic al unui elegant hotel de munte. În zilele însorite puteţi opta pentru terasă, cu o privelişte superbă, în timp ce echipa noastră de bucătari pregateşte preparatele delicioase chiar în mijlocul restaurantului.
Facilitati copii:
Gradinita cu echipa care se va ocupa să asigure distracţia copiilor dumneavoastră, încântându-i cu un program variat şi amuzant într-un mediu natural. Programele noastre, ce includ şedinţe de pictură, desen, muzică şi dans, sunt maniera cea mai adecvată de dezvoltare armonioasă şi de crearea prieteniilor între copii.
Facilitati evenimente:
Teleferic Grand Hotel vă pune la dispoziţie 4 săli de conferinţă, special amenajate și echipate pentru organizarea cu succes a oricărui tip de eveniment: conferinţe, congrese, programe de team building, prezentări, workshopuri, recepţii, dineuri. O sală pentru petreceri, Brașovia Ballroom cu o capacitate de 215 locuri (în aranjament teatru) si trei săli de evenimente, Poiana 22 locuri, Cetăţuia 33 locuri, Postăvaru 32 locuri, ce beneficiază de lumină naturală, echipamente moderne audio video, izolaţie fonică, internet de mare viteză, au fost proiectate pentru a întregi gama variată de facilităţi pe care hotelul vi le pune la dispoziţie

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.