Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

GRAND HOTEL NAPOCA


Descriere

RO GRAND HOTEL NAPOCA a fost construit in anul 1970 dupa un proiect care a primit un premiu al Uniunii Arhitectilor si reprezinta o emblema a orasului. EN GRAND HOTEL NAPOCA was built in 1970 after a project that has received an award from the Union of Architects and it is an emblem of the city. MĂSURI DE SIGURANȚĂ pe care Grand Hotel Napoca le-a aplicat în vederea protejării oaspeților și angajaților săi. Spațiile publice: ∙ Am restricționat pe o perioadă nedeterminată serviciile suplimentare cazării (restaurant, bar de zi, săli de conferință, cu scopul de a limita deplasările oaspeților în incinta hotelului). ∙ Am amenajat covorașe impregnate cu dezinfectant la toate intrările în hotel. ∙ Am realizat marcaje pentru respectarea măsurilor de distanțare socială conform legislației. ∙ Pentru diminuarea contactului cu recepționerul am instalat ecrane de plexiglas pe pupitrul Recepției. ∙ Echipa din recepție este dotată cu echipament de protecție care cuprinde mănuși, mască, dezinfectant, pungi pentru deșeuri și termometru cu infraroșu pentru măsurarea temperaturii conform standardelor OMS. ∙ Curățarea și dezinfectarea zonelor publice se face de către personal instruit. ∙ Acordăm o atenție deosebită igienizării tuturor punctelor de contact publice: ușă acces hotel, zona recepției, aparate POS, fișă client, butoane lift, clanțe, balustrade, mânere, robinete, întrerupătoare, suporți materiale promoționale, pupitru recepție, ATM. ∙ Am crescut frecvența de intervenție în zonele publice la maxim 3 ore folosind soluții dezinfectante și antibacteriene autorizate, de la Ecolab. ∙ Toate spațiile se aerisesc ori de câte ori este nevoie. Filtrele de la sistemele de ventilație și climatizare se igienizează și se curăță în permanență monitorizându-se aportul de aer proaspăt. Camere/Apartamente: ∙ Am actualizat procedura de curățenie în camerele de hotel și am fost nevoiți să scoatem din camere elementele cu risc de contaminare și greu de dezinfectat. ∙ Am actualizat checklist-ul de curățenie în conformitate cu recomandările pentru prevenirea COVID 19, astfel timpul de curățenie și dezinfectare a unei camere s-a dublat. ∙ Angajații vor purta uniforma completă și echipamenul de protecție (mască, mănuși,) pe toată durata operațiunilor de curățenie. ∙ Am scos toate materiale informative și publicitare din camere (mape, pliante, liste prețuri) și am sintetizat informația strict necesară într-un format care permite igienizarea. ∙ Micul dejun îl asigurăm în regim room service conform variantelor disponibile și prezentate în lista din camera dumneavoastră. ∙ Am desființat momentan serviciul de spălătorie pentru oaspeți – implicit am scos din camere punga de spălătorie și lista de prețuri. ∙ Telecomanda pentru TV este înfoliată pentru igienizare ușoară după fiecare oaspete. ∙ Am schimbat procedura de curățenie și dezinfectare a camerelor de hotel după fiecare oaspete. ∙ Camerele eliberate intră în tratament de igienizare și dezinfecție corespunzătoare noilor proceduri interne, intrând în circuitul de cazare la o distanță de minim 48 de ore de la eliberare. ∙ Am limitat serviciul de curățenie a camerei pe timpul sejurului. În camerele ocupate camerista va intra doar pentru eliminarea gunoiului zilnic, în lipsa oaspetelui. ∙ Nu se schimbă lenjeria și prosoapele pe perioada sejurului. În situații speciale, dacă oaspetele solicită schimbarea lenjeriei și prosoapelor în timpul sejurului, camerista efectuează aceste activități când clientul nu este în cameră, fără a atinge obiectele oaspetelui sau alte suprafețe din cameră. ∙ Am scos șalul / cuvertura de pat și pernele decorative, pentru a facilita igienizarea. ∙ Pernele se spală după fiecare client. ∙ Prin spălare și uscare la temperaturi ridicate, apoi călcare, asigurăm dezinfectarea lenjeriei, prosoapelor și halatelor din camere. Folosim detergenți și dezinfectanți profesionali, spălarea se va face la minim 60 de grade, iar uscarea la 70 de grade,conform protocolului stabilit de furnizorul Ecolab. ∙ Spălătoria hotelului respectă normele privind fluxurile de curat-murdar, astfel încât sacii cu lenjerie murdară nu se vor intalni cu lenjeria deja spălată și dezinfectată. ∙ Toate suprafețele din camere se curăță, se șterg și se dezinfectează cu produse profesionale dedicate, conform protocolului stabilit de furnizorul Ecolab. ∙ Lavetele și cârpele de curățenie se colectează într-un recipient special pentru a fi curățate și dezinfectate la sfârșitul zilei. La sfârșitul zilei se pun într-o soluție cu clor, apoi se spală și se usucă în uscător la 70 grade. ∙ Căruciorul cameristei și toate ustensilele folosite vor fi dezinfectate la sfârșitul programului de lucru și vor fi închise în oficiu. ∙ În procesul de dezinfectare a camerei acordăm o atenție deosebită clanțelor, mânerelor, întrerupătoarelor, prizelor, butoanelor telefonului, telecomenzii, seifului, corpurilor de iluminat accesibile (veioză, etc), tuturor suprafețelor plane, materialelor informative din cameră. Zonele de alimentație publică: ∙ Am actualizat Sistemul de Management al Siguranței Alimentare și respectăm programele care includ bune practici de igienă, curățare și sanitație, zonarea spațiilor de prelucrare, controlul furnizorilor, depozitarea, distribuția și transportul, igiena personalului și evaluarea capacității de lucru, toate condițiile de bază și activitățile necesare pentru a menține un mediu igienic pentru procesarea alimentelor. ∙ Până în prezent, nu există dovezi prin care oamenii pot contracta COVID-19 din alimente și ambalaje alimentare. ∙ Cercetările au evaluat supraviețuirea virusului pe diferite suprafețe și au raportat că virusul poate rămâne viabil până la 72 de ore pe plastic și oțel inoxidabil, până la 4 ore pe cupru și până la 24 de ore pe carton, motiv pentru care am întărit dezinfectarea tuturor spațiilor. ∙ Asigurăm serviciul de mic dejun în regim room service. Lista de preparate se află în camera dumneavoastră. ∙ Folosim ambalaje de unică folosință pentru servirea mesei la cameră, cu scopul de a reduce cât mai mult contactul uman și a evita contaminarea. ∙ Am limitat numărul de angajați care intră în contact cu preparatele servite oaspeților. ∙ Am actualizat procedurile de recepție a mărfii, astfel: furnizorii și angajații care se ocupă cu livrările / recepția mărfurilor poartă echipament de protecție; dezinfectăm ambalajele prin pulverizare cu soluție dezinfectantă înainte de mutarea în spațiul de depozitare. ∙ Toate produsele noastre sunt achiziționate de la furnizori acreditați, care prezintă certificate de conformitate. ∙ Am actualizat procedurile de lucru și am crescut frecvența spălării și dezinfectării mâinilor în toate procesele de lucru: procesare, prelucrare și comercializarea alimentelor. ∙ Există covorașe dezinfectante la intrarea în toate spațiile de producție. ∙ Asigurăm curățarea și dezinfectarea zilnică a echipamentului de lucru la temperaturi de 60-90 grade. Măsuri pentru angajații hotelului: ∙ Echipa noastră este instruită pentru aplicarea riguroasă a tuturor măsurilor legale interne privind prevenția COVID-19. Fiecare angajat este informat în detaliu cu privire la măsurile de pregătire și prevenire esențiale. ∙ Instrucțiunile de operare sunt îmbunătățite în permanență. ∙ Lucrăm împreună cu firma Ecolab, care ne asigură programe de informare și prevenire a infecțiilor pentru răspândirea virusului, prin participarea la traininguri online care includ cele mai bune practici operaționale, instruire și resurse. ∙ Accesul în hotel pentru angajați se face prin zonele destinate acestui scop, îndeplinind procedura de control pentru această perioadă: măsurarea temperaturii și completarea formularului aferent, dezinfectarea mâinilor și încălțămintei de exterior. ∙ Am actualizat echipamentul de lucru pentru echipa noastră, astfel, angajații au primit în uniforma standard mănuși și mască de protecție, vizieră (după caz). ∙ Asigurăm tuturor angajaților măști, mănuși și dezinfectant pentru mâini. ∙ Am actualizat procedurile interne de lucru și am crescut frecvența spălării pe mâini și dezinfectării spațiilor și ustensilelor în timpul proceselor de lucru (atât în bucătărie, servire, curățenie și recepție). ∙ Acordăm atenție dezinfectării mânerelor, balustradelor, întrerupătoarelor etc. în zonele auxiliare destinate angajaților, inclusiv vestiare. ∙ Am eficientizat fluxurile interne pentru a limita deplasările în incintă și minimaliza contactele cu colegii, păstrând distanțarea socială. ∙ Am restricționat / limitat semnificativ contactul fizic între angajați și oaspeți. ∙ Curățarea și dezinfectarea zilnică a echipamentului de lucru la temperaturi de 60 – 90 de grade, în funcție de material. Reguli pentru oaspeții noștri: ∙ Dezinfectarea mâinilor la intrarea și ieșirea din hotel și la accesul în lifturi, în acest sens am dotat cu dozatoare cu dezinfectant specific toate aceste spații. ∙ La intrarea în hotel există covoare cu soluții dezinfectante, vă rugăm să le folosiți pentru dezinfectarea încălțămintei. ∙ Purtați mască de protecție în spațiile publice din hotel. Vă rugăm să respectați distanțarea socială față de angajații hotelului si ceilalți oaspeți. În lobby există marcaje pe pardoseală în acest sens. ∙ Pentru siguranța dumneavoastră, a celorlalți oaspeți dar și a echipei noastre, vă informăm că procedura de check-in include și verificarea temperaturii dvs. cu echipament atestat. Vă rugăm să acceptați această procedură. ∙ Procedura de check-in, respectiv completarea și semnarea documentelor se efectuează folosind pixul personal sau pixurile puse la dispoziție de hotel păstrând o distanță de min 2 m față de recepționer. ∙ La check-out, cardul de acces în cameră se lasă în containerul special amenajat și marcat în acest sens la recepție. ∙ Pentru achitarea serviciilor la recepție recomandăm plata cu cardul. ∙ Vă rugăm să respectați reconfigurarea mobilierului din zonele publice pentru a facilita păstrarea distanțării sociale. ∙ Lifturile de acces în camere se vor utiliza de o singură persoană, maxim 2, dacă sunt oaspeți cazați în aceeași cameră. ∙ La intrarea în lift există dispozitiv cu dezinfectant pentru mâini, iar panourile de comandă ale lifturilor sunt protejate cu folie și dezinfectate în permanență de echipa noastră. ∙ Vă recomandăm să rămâneți în cameră și să anunțați recepția în cazul în care nu vă simțiți bine. ∙ În situația unei defecțiuni tehnice apărute în camera dumneavoastră vă rugăm să anunțați recepția și să părăsiți camera pentru a evita contactul cu angajatul trimis să remedieze deficiența. Vă așteptăm cu drag și vă dorim multă sănătate!
RO GRAND HOTEL NAPOCA a fost construit in anul 1970 dupa un proiect care a primit un premiu al Uniunii Arhitectilor si reprezinta o emblema a orasului. Beneficiind de o amplasare exceptionala in inima Clujului, GRAND HOTEL NAPOCA pune la dispozitia oaspetilor sai camere și apartamente care ofera o atmosfera deconectanta si un confort necesar atat celor care calatoresc in interes de serviciu cat si celor care doresc un moment de relaxare. EN GRAND HOTEL NAPOCA was built in 1970 after a project that has received an award from the Union of Architects and it is an emblem of the city. Benefiting from an exceptional location in the heart of Cluj-Napoca, GRAND HOTEL NAPOCA offers rooms and suites with a relaxing atmosphere and the comfort needed by both business and leisure clients.
Descriere camere:
RO Dotari camere: aer conditionat, TV, frigider, minibar, seif, baie cu dus - sau cada, internet, uscator de par, telefon, birou. Numar total camere: 160 Duble: 156 - matrimoniale sau twin; exista si camere de tip family - cu usa comunicanta intre ele (o camera matrimoniala + camera cu canapea extensibila). Apartamente: 4 - apartamentul este compus din living cu canapea fixa si dormitor. EN Room facilities: A/C, TV, refrigerator, minibar, safe, bathroom (with shower or tub), Internet access, hairdryer, telephone, desk. Total number of rooms: 160 Double rooms: 156 Apartments: 4 (each composed of living room and bedroom)
Descriere facilitati:
RO Dotari generale: restaurant, parcare proprie - contra cost, acces persoane cu dizabilitati, internet, animalele de companie acceptate - contra cost, bar, terasa, lift, camera de bagaje, aer conditionat. Servicii: room service, transfer de la/la aeroport, centru de afaceri, spalatorie, mic dejun in camera, inchirieri auto, fax/copiator, serviciu de trezire. EN General facilities: restaurant, private parking - against a fee, disabled facilities, Internet access, pets allowed (against a fee), bar, terrace, elevator, luggage storage, A/C. Services: room service, transfer from/to airport, business center, laundry, breakfast in the room, car rental, fax/copier, wake-up call.
Locatie:
RO GRAND HOTEL NAPOCA este situat central, pe malul Somesului Mic, la 250 m distanta de Parcul Central. EN GRAND HOTEL NAPOCA is centrally located, on the shore of Somesul Mic river, 250 m away from the Central Park.
Politici:
RO Check-in: incepand cu ora 15:00. Check-out: pana la ora 12:00. EN Check-in: 15:00 Hours. Check-out: 12:00 Hours.
Servicii masa:
RO se acorda in restaurantul propriu. Restaurantul serveste preparate internationale si are un meniu a la carte. Exista si o terasa unde oaspetii se pot relaxa si pot admira zona inconjuratoare. EN Meals are served in the hotel’ restaurant. Dishes are international and the menu is “a la carte”. There is also a terrace, where the guests can relax and enjoy the surroundings.
Facilitati copii:
RO (in camera cu 2 adulti): - un copil cu varsta pana la 6 ani (neimpliniti) beneficiaza de gratuitate la cazare cu mic dejun - un copil cu varsta peste 6 ani sau un adult achita 79 lei / noapte, cu pat suplimentar si mic dejun. EN (sharing the room with 2 adults): - one child up to 6 years of age: free accommodation with breakfast - one child from 6 years of age and up or an adult pays 79 RON/night, on extra bed, breakfast included.
Facilitati evenimente:
RO Sali de conferinta: 9 - cu o capacitate pornind de la 40 locuri pana la 1600 locuri/sala. Salile pot fi dotate cu: sistem de traducere simultana, sonorizare ambientala, microfoane fixe, mobile si microfoane wireless de prezidiu, prezidiu modular, pupitru orator, scena mobila, ecrane LCD, ecrane culisabile de proiectie 4x3m (200 inch), 3x2m (150 inch), ecrane mobile de proiectie cu stativ 2.5x1.8m, proiector, stative pentru postere A2 portrait si A3 landscape. EN Conference halls: 9 – with capacities starting from 40 seats per room up to 1600 seats per room. The conference halls can be equipped with: simultaneous translation system, sound system, presidium fixed/mobile/wireless microphones, modular presidium, speaker’s desk, mobile stage, LCD screens, sliding projection screens 4x3m (200 inch), 3x2m (150 inch), mobile projection screens with stand 2.5x1.8m, projector, stands for A2 portrait and A3 landscape posters.

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.