Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

HOTEL CIUCAS


Descriere

RO Se deschide in 15.06.2020 Hotelul este situat pe drumul national DN 12, la 63 km de Brasov si 37 km de Miercurea Ciuc. / EN The hotel is located on the national road DN 12, 63 km from Brasov and 37 km from Miercurea Ciuc.

Descriere facilitati:
RO Tratament: sala de gimnastica, kinetoterapie (pentru fitness si wellness), sauna, masaj, jacuzzi (cu plante, cristale, sare sau arome), salina, bai galvanice, electroterapie, laserterapie, ultrasunete, infrarosii, impachetari cu produse naturale (parafina, impachetare termica cu ceai si alge, impachetari cu namol activ termic, impachetari cu spirulina, impachetari cu ciocolata calda, impachetari cu cafea), cabine medicale de specialitate. Turistii trebuie sa prezinte la hotel dovada de asigurat (adeverinta de la locul de munca sau cupon de pensie) si bilet de trimitere tip pentru servicii medicale in sistemul asigurarilor sociale de sanatate. In caz contrar, serviciile de tratament vor fi incasate la tarif de turist neasigurat iar turistul va fi obligat sa achite diferenta la receptie. Check-in incepand cu ora 13:00; check-out pana la ora 12:00. Taxa de statiune care reprezinta 1% din prima noapte de cazare se achita separat la receptie. Accesul animalelor de companie este strict interzis. / EN Treatment: gym, physiotherapy (for fitness and wellness), sauna, massage, jacuzzi (with plants, crystals, salt or flavors), saline, galvanic baths, electrotherapy, laser therapy, ultrasound, infrared, wrapping with natural products (paraffin, thermal wrapping with tea and seaweed, wrapping with thermally active sludge, wrapping with spirulina, wrapping with hot chocolate, wrapping with coffee), specialized medical booths. Tourists must present a proof of insurance (certificate from work or pension coupon) and a standard referral ticket for medical services in the social health insurance system. Otherwise, the treatment services will be charged at the rate for the uninsured tourists and an extra payment will be charged on the spot. Check-in from 13:00; check-out until 12:00. The resort tax ( 1% of the first night of accommodation rate) is paid uppon check-in at the Reception desk. Pets are not allowed.  
Locatie:
RO Cunoscut ca "Mica Elvetie", Tusnadul este cea mai mica statiune balneara din tara. Denumita "Perla Ardealului", Tusnadul este una dintre cele mai frumoase asezari balneare din Romania si este locul in care Hotelul CIUCAS va asteapta sa petreceti un sejur de neuitat. / EN Called "Pearl of Transylvania", Tusnad is one of the most beautiful resorts in Romania.
Atractii turistice:
RO organizarea de excursii in imprejurimile statiunii la cele mai importante puncte de atractie: Lacul Sfanta Ana, Tinovul Mohos, Stanca Soimilor, Valea Rosie; organizare de excursii la Lacul Rosu si Cheile Bicazului. / EN organizing trips around the resort, to the most important attractions: Lake Sfanta Ana, Tinovul Mohos, Stanca Soimilor, Valea Rosie; organizing trips to the Red Lake and Bicaz Gorges.
Politici:
Măsuri de siguranță și prevenție împotriva COVID-19 Siguranța dumneavoastră și a angajaților noștri este de o importanță extremă pentru noi de aceea am luat măsuri suplimentare pentru a ne asigura că aveți o ședere plăcută și sigură. În acest sens, vă prezentăm măsurile implementate în hotelul Ciucas din Baile Tusnad. Măsurile implementate au la bază legislația în vigoare, indicațiile emise de DSP și vor fi îmbunătățite în permanență, în funcție de evoluția medicală, recomandările legale și cerințele oaspeților. Reguli pentru oaspeții noștri 1. Au obligaţia să respecte permanent, întocmai şi pe deplin regulile de igienă personală şi măsurile de protecţie, oriunde în incinta hotelului, atăt în spaţiile de cazare, căt şi în cadrul restaurantului şi a bazei de tratament. 2. Să ia notă şi sa accepte regulile precizate încă de la confirmarea rezervării, privind o serie de proceduri impuse tuturor clienţilor în incinta hotelului, privind atât interacţiunea cu angajaţii şi ceilalţi clienţi, cât şi deplasările şi activităţile personale în spaţiile publice. 3. Să accepte că încă de la sosirea la unitatea hotelieră să se supună regulilor instituite privind accesul, verificarea temperaturii şi completarea corectă a unei declaraţii de sănătate pe proprie răspundere. 4. Orice suspiciune privind starea de sănătate a oaspetelui (simptome specifice COVID-19) va fi comunicată imediat conducerii hotelului sau personalului de la recepţie. 5. Să accepte ca în incintă să poarte mască în toate spaţiile publice şi să folosească dezinfectantul pentru mâini. 6. Să accepte că anumite servicii dedicate tuturor clienţilor ar putea fi asigurate la intervale diferite, pentru a putea astfel asigura distanţarea fizică necesară în toate spaţiile publice. 7. Să accepte şi să respecte programarea în serii la masă conform indicaţiilor primite de la recepţie. 8. Să accepte şi să respecte programarea la procedurile medicale conform fişei de tratament. 9. Să accepte că noile proceduri de lucru impun reducerea semnificativă a interacţiunii cu angajaţii, acesta nefiind o lipsă de interes. 10. Să respecte distanţa de siguranţă în raport cu angajaţii şi ceilalţi clienţi (minim 1,5 metri). 11. Clienţii vor încerca, pe căt posibil, să-şi restrângă deplasările în incinta hotelului numai pentru accesul la serviciile achiziţionate. 12. Se recomandă în primă instanţă folosirea scărilor, iar dacă se va utiliza liftul, de preferinţă 2 persoane, cu excepţia membrilor din aceeaşi familie. 13. Să se spele regulat pe mâini cu apă şi săpun şi să folosească produse dezinfectante. 14. Se recomandă ca oaspeţii să aibă asupra lor un produs de dezinfecţie pentru uz propriu şi să-l utilizeze frecvent. 15. Să nu îşi atingă ochii, nasul şi gura cu mâinile nedezinfectate. 16. Să nu strănute sau să tuşească neprotejat. 17. Pentru orice plată se recomandă utilizarea cardului bancar. 18. Vă recomandăm să rămâneți în cameră și să anunțați recepția în cazul în care nu vă simțiți bine. 19. În situația unei defecțiuni tehnice apărute în camera dumneavoastră vă rugăm să anunțați recepția și să părăsiți camera pentru a evita contactul cu angajatul trimis să remedieze deficiența. 20. Dacă în termen de 14 zile de la părăsirea hotelului clienţii dezvoltă simptome specifice COVID-19 sau sunt testaţi pozitiv, sunt obligaţi să anunţe imediat unitatea hotelieră. Reguli pentru diferite zone ale hotelului 1. Am realizat marcaje pe pardoseală pentru delimitarea unor trasee conforme cu regulile de distanțare socială. 2. Am pus covorașe impregnate cu dezinfectant la toate intrarile hotelului. 3. Am instalat panouri de plexiglas la recepție hotel si receptie baza de tratament. 4. Personalul din recepție este dotat cu echipament de protecție care cuprinde mănuși, mască, dezinfectant și termometru noncontact pentru măsurarea temperaturii. 5. Acordăm o atenție deosebită igienizării tuturor punctelor de contact publice: ușă acces hotel, zona recepției, aparate POS, fișă client, butoane lift, clanțe, balustrade, mânere, robinete, întrerupătoare, suporți materiale promoționale, pult recepție, ATM-uri folosind soluții dezinfectante și antibacteriene autorizate. 6. Toate spațiile se aerisesc ori de câte ori este nevoie. 7. Angajații poarta uniforma și echipament de protecție (mască, mănuși) pe toată durata operațiunilor de curățenie si servire. 8. Am scos toate materiale informative și publicitare din camera și am sintetizat informația strict necesară într-un format care permite igienizarea. 9. Am scos produsele din minibar, dar puteți comanda la recepție ce doriți din lista meniu din cameră. 10. Am desființat serviciul de spălătorie pentru oaspeți. 11. Am schimbat procedura de curățenie și dezinfectare a camerelor de hotel după fiecare oaspete. Camerele eliberate intră în tratament de igienizare și dezinfectare corespunzătoare noilor proceduri interne. 12. Toate suprafețele din camere, bai si balcoane se curăță, se șterg și se dezinfectează cu produse profesionale dedicate. 13. În procesul de dezinfectare a camerei acordăm o atenție deosebită clanțelor, mânerelor, întrerupătoarelor, prizelor, butoanelor telefonului, telecomenzii, seifului, frigiderului, corpurilor de iluminat accesibile (veioză, etc), tuturor suprafețelor plane, materialelor informative din cameră. 14. Asigurăm servirea mesei pe terasa hotelului in conditiile respectarii tuturor masurilor privind prevenirea COVID-19. 15. Meniurile și prețurile acestora sunt afisate la loc vizibil pentru a fi consultate de catre clienti. 16. Am crescut frecvența dezinfectării spatiilor de pregatire si servire a mesei. 17. Există covorașe dezinfectante la intrarea pe terasa. 18. Am actualizat procedurile interne de lucru pentru toate sectoarele de activitate. Suntem convinsi ca la Hotel Ciucas va veti simti bine si in siguranta! Suntem la dispozitia dumneavoastra pentru informatii suplimentare. Va multumim ca ati ales Hotel CIUCAS!
Servicii masa:
RO se asigura in restaurantul Ciucas, categoria I). / EN Ciucas restaurant, I category.

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.